Lång dag

Trots sovmorgon, vilket var hur skönt som helst så blev denna dag ändå lång.
Fick även sluta en och en halv timme tidigare idag ;) vilket var härligt såklart!

När jag kom hem hann jag inte göra så mycket. Var tvungen att städa mitt rum...
Min snälla mamma hade skrivit ett vänligt hotbrev imorse angående mitt rum. Om jag inte skulle städa det kunde jag glömma att få studiebidraget. Tro mig! Min mamma håller sina löften. Jag hade alltså inte så mycket val..

Plötsligt blev klockan mycket och då var jag tvungen att gå ner till stan och besöka trafikskolan. Skulle gå den där hanledarkursen och allt var det var. Den höll på i tre timmar ungefär. Fast vi fikade en del också så det var ju trevligt.

Jag är världens största gottegris.. Tog dock bara två småkakor eftersom jag tvingat mig själv att äta mindre godis. Eller aa i princip inget godis och helst inget annat onyttigt heller. man får se hur det går.



Någon mer än mig som blir extremt läskade av såna här bilder ? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0