Längtar!

Jag kom på en sak:)

Jag ska till Stockholm om två veckor! wow... tänker  typ alla..
Men ärligt för mig är Stockholm en exotisk plats som man typ får besöka en gång varannat år i snitt..
Bor man en bit bort så:P

Det ska bli så himla kul! Streetstar-festivalen ska jag och några kompisar till. Om det blir som tänkt då vill säga.
Det blir aldrig som man tänkt det sägs det. Jo det kan stämma för mig.

Jag säger det igen.. Jag vill inte vara sjuk! Jag lider inte direkt kroppsligt av det men hatar att jag inte får träna!
Jag behöver mina endorfiner! ( Lärde mig i fredags på idrotten att sådana utsöndras när man tränar)
inte så konstigt att jag varit sur på sista tiden.

Det är alltid så att man uppskattar saker när man väl har förlorat det.
Jag ska försöka bli bättre att leva i nuet och tänka på hur bra man har det.
Bara en sådan sak som att träna kommer göra mig överlycklig när jag väl får göra det.

Hoppas det blir snart..
 
Men fram till dess så har jag ju en dansfestival i Stockholm att se fram emot:)


Såhär hade man velat kunna göra..

Kommentarer
Postat av: Maria Vuitton

Var gärna med i min GRYMMA tävling, det enda du behöver göra är att skriva en kommentar och din skostorlek! :)

2008-01-20 @ 21:40:09
URL: http://www.mariavuitton.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0