Läsa

När jag var mindre lästa jag jämt. Folk kunde knappt prata med mig för att jag läst konstant. jag var med i bokklubbar och gick ofta till biblioteket (gillar förresten fortfarande att sitta där) det är så lugnt och skönt där.

Det jag egentligen vill komma fram till är att jag ska ge er lite boktips.

Om man vill ha något underhållande att läsa som man blir helt uppslukad av ska man läsa Modellsommar.
Hur bra bok som helst. Skriven på ett sånt sätt så man kan bara inte lägga ifrån sig boken.
                                                                     



Älskar även alla böcker som är skrivna av Katarina von Bredow och Kate Cann.( smidigt på ett sätt för deras böcker brukar stå i samma hylla på biblioteket;)

Jag har tyvärr inte riktigt kommit över tröskeln till att läsa lite mer vuxnare böcker. Jag föredra lättlästa för att jag läser oftast då jag är trött och då vill man ha något lättsamt.

Harry Potter-böckerna är också favoriter för mig. På något sätt hör de böckerna till min uppväxt.
Den första boken fick vi höra i skolan i tvåan och det kommer jag ihåg tydligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0