Luftballong

Jag drar lätt över att tänka på andra saker. Såg nyss i en blogg en illustration med en tjej med rödvit-randig tröja. Kom då att tänka på polkagrisar. Som genast drar tanken till Polkastaden Gränna. Då kom jag att tänka på en svenskalektion i 7:an när vi av någon anledning skulle söka fakta om Gränna.
Jag minns att jag hittade en artikel på grännas turisbyråsajt att man kunde åka luftballong. För 2000 kronor eller vad det nu var kunde man få åka en halv dag eller något sådant. En picknickkorg ingick dessutom.

Det är en av mina miljarders drömmar här i livet.

Att få åka luftballong


Kommentarer
Postat av: Caroliné

Uppfyller du dina drömmar?
Kolla gärna in min blogg, har ny design!

2008-01-22 @ 21:36:27
URL: http://fladvad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0