Minihelg!

imorgon är det studiedag. En halv helg alltså:) Härligt tycker jag!

Det går mot shopping. Vet bara två saker som jag letar efter man antagligen blir det massor med andra onödiga saker som vanligt. Ska leta efter ett par tygskor och även ett block med rutade papper. Det går åt hur mycket som helst av dem när man har matte i skolan 4 ggr i veckan.
Minihelg kallar jag det. Hur gött som helst.

idag var också en härlig dag. Börjad med matte som är ganska rogivande enligt mig, om det nu är så att man fattar vill säga. Ibland vill jag bara riva boken i småbitar och slänga iväg dem. Då är det inte kul.

Efter så följde en lektion tyska. Vår lärare är kul;) men det har jag ju sagt tidigare! Tycker han är go.
Samhäll var det sen. Höll på att hungra ihjäl. Vår lärare där, som även han är kul släppte tack och lov iväg oss en halvtimme tidigare för att vi var hungriga och tjuriga små ungar.

Tack! Tack! Maten var jättegod:) Wokgryta med nudlar och kyckling och massa goda såser och grejer:) mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0