Morgonbloggare

Är jag idag.

Nu har jag och resten av familjen sjungt för min bror som fyller 13 år idag! Grattis till dig tonåringen:p

Jag var så extremt trött igår. Somnade 9 vilket innebar att jag vaknade vid typ 6 idag. Så så jobbigt var det inte att gå upp som jag hade trott. jag var trots allt utvilad i alla fall.

Nu är det tre timmar kvar tills mina underbara vänner kommer hit för att vi ska åka och shoppa. Hoppas jag hittar nåt.
Min morfar ska ta med min lillebror också så vi får skjuts av dem dit. Det är bra då sparar man pengar på att inte köpa någon bussbiljett;) Hem får vi dock ta bussen.

Ha en bra dag! Det ska jag försöka ha:)


Även London är ett ställe som man skulle vilja åka till och ta sig lite shoppingturer:)
En kompis ska dit snart!! aaa! avundsjuk;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0