Mycket idag..

Ganska händelserik dag idag måste jag säga.
Jag hade ändå tänkt att göra mycket mer grejer än vad som nu blev av.
Hade till exempel velat gå ner till stan och kanske köpt lite tyg för en gångs skull men det verkar som om det får bli en annan dag. på torsdag har jag ju faktiskt studiedag;)
Kanske att det kan bli av då alltså.

jag ahde alltså velat hinna göra mycket mer grejer idag än vad jag gjorde idag.

Ibland har jag sådana dagar. jag vill hinna göra allt möjligt och känna att allt stämmer och att allt funkar men vissa dagar blir inte så ändå. Det händer massor med grejer men inte många av dem är grejer som man ville skulle hända.

Nu ikväll var det dock kul att komma hemifrån en stund, ta det lugnt och bara se en film med C. Det var precis lagom. Filmen var dessutom också jättebra!:)

Jag är sådan att jag vill att det ska hända massor med roliga saker hela tiden, att alla läxor ska vara gjorda och dessutom ska jag se snygg ut och ha fina kläder på mig. Samtidigt när ajg tänker så blir jag arg på mig själv för att jag är förbannat ego och utseendefixerad. Varför kan inte jag lära mig att bli nöjd med min kropp!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0