Något slog mig innan

Nämligen att det inte godisförbud jag ska ha. jag ska sluta småäta.
småäter ofta. Är det inte sötsaker så är det vad som finns, havregryn,russin, müsli, eller vad jag nu hittar.
Känns alltid som det är något jag saknar. Känner att jag har det bra med allt men ändå är det något. En känsla av att vaar otillräcklig, samtidigt som jag inte orkar att göra allt det tråkiga som man måste. Blir ändå att man drar på det. Som med läxor till exempel. jag känner att jag vill göra något bra, något betydande. Men vad?
Har ett hål i mig någonstans. kanske försöker jag fylla det med småätande. Det är ingen bra lösning, det vet jag egentligen. ibland känner jag för att börja ta tag i massor med saker eller bara hitta på något. Någonting som får mig att känna att jag gör något bra. Alltid är det någon ny grej jag vill börja med eller testa. Men ändå hinner jag inte. jag prioriterar kanske fel?

Just nu känner jag att jag vill flytta ner till källaren och göra om det jättefint och snyggt där. Samtidigt som jag vill lära mig att just sy av någon anledning. bli sådär riktigt bra på det! Sånglektioner verkar också kul, och volleyboll med! Jag kommer alltid på massa grejer. Kanske är jag sån. När ajg tänker efter så ahr jag alltid gjort på det sättet. Kommit på massor med grejer jag vill göra. Känna att jag gör det för att det är kul dessutom. Någonting som betyder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0