Nyttig?

Nej jag är inte nyttig av mig. Äter alldeles för mycket sött och sånt. Nu har jag dock godisförbud med mig själv men ändå går jag och stoppar i mog massa annat sött som inte är bra.

Känner sötsug jämt! Är det någon därute i världen som har en bra plan över hur man blir av det.

Morfar bor nära oss och en dag när han var ute och gick och då promenerade förbi oss, vilket han gör ganska ofta, så sa han en liten intressant grej.
Han hade läst i en tidning att forskare upptäckt en speciell ärftlig gen som gör att amn har stort sötsug. Man kan alltså ärva sötsug från sina föräldrar! det stämmer lätt på mig.

Min morfar älskar godis och bullar och allt sånt. Det gör däremot inte min mormor. Min mamma har ärvt det söta från morfar men hennes bror är mer som mormor. jag har garanterat ärvt det efter mamma sedan.

Så så är det!



Vadå att jag blir frestad.. inte aaaalls..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0