One Tree Hill :)

Var väldigt sjuk vid jul ett tag. Hade feber och grymt ont i halsen bl.a. Det finns inte mycket man orkar göra då förutom att se på filmer och Tv. Eftersom att jag inte hade någon bra film hemma så låg jag helt enkelt i soffan och zappade. Såg då att One tree hill gick. Även om i princip varenda tjej i min ålder har sett det någon gång så hade inte jag det så jag tänkte helt enkelt ge det en chans.
Gud vad bra det var! Det var iofs avsnitt 13 från typ säsong 4 så jag ahde missat grymt mycket men det var något slags specialprogram nästan. Det programet hade lätt kunnat vara fristående.

Senare när jag pratade med M i telefon om vad jag gjort under dagen så nämnde jag helt enkelt one tree hill.

Efter ca en kvart kommer hans kompis (som jagockså känner för övrigt) med hela första säsongen:)

Tackar säger man då:) M kunde läsa mina tankar:D

Men seg som jag är så har jag ändå `` bara`` sett 15 avsnitt. Såg dem de tre första dagarna jag var sjuk och sen glömde jag typ av det. Jag får se det någon mer gång.

Det är sällan jag ser på tv-serier över huvudtaget och gör ajg det glömmer jag garanterat av vad det hette, i vilken kanal det gick på och vilken tid det var.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0