Onsdagar= bra dagar

Rubriken säger allt.

På onsdagar har vi bara tre lektioner. Dessutom är det tre lektioner som jag tycker är okej. Innan hatade jag tyska en med den nya läraren som vi har nu så är det genast roligare. han har helt klart humor utan att skämta övermycket på ett överdrivet sätt. han här helt enkelt sådan. Också brukar han ofta nämna sina grisar som han har åtminstone 3 ggr varje lektion. och pratar han inte om sina grisar så nämner han någon grismässa som han varit på i Hannover eller något liknande.

Varje lärare har något speciellt kännetecken på något sättXD i alla fall de vi har i år:p

Vi slutade i a f tjugo över tolv idag. Gött.

Dessutom fick jag gå upp tidigare i morse för att jag och två till skulle möta upp en nia och då gå runt och visa skolan. Men givetvis hade den personen ångrat sig så när vi väl var där hade vi ju gått upp i onödan:P så kan det vara..

Enda problemet med onsdagar i övrigt är att men är så hungrig! Har man gått upp tidigt och sen inte har lunch förrän alla lektioner är slut, typ vid halv ett då, så är man hur hungrig som helst.

och jag är typ jämt hungrig ändå så det är vissa problem med koncentrationen sista lektionen.


 
någon mer än mig som har sett den reklamen? ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0