plugga:(

Imorgon ska jag ha ett tal om ett föremål för klassen. Har skrivit ner hur lite som helst och måste vara klar med det tills imorgon. Jag orkar inte! Man får ju läxor hela tiden jag blir så trött på det! Innan man hinner klart med en så kommer en ny. Vi har helt sjukt mycket den här veckan och nästa. Fast jag får ändå skylla mig själv lite för att jag valde ett jobbigt program.

Men vet man inte vad amn vill bli i framtiden så blir det något förberedande..
Förhoppningsvis får man nytta av det och om inte annat så har man pluggat rejält och kan lite mer än innan när man står där på trappan och ska springa ut från skolan med vita kläder om några år!

Så fort som tiden går så hinner jag inte ens blinka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0