Radioktiv källare..

Antingen är vår källare radioaktiv. Eller så är den inte det.

Pappa fick föett tag sen reda på att källaren eventuellt kan vara gjord av blåbetong. Och i det så finns det tydligen radon som sänder ut radioaktiva ämnen.

Jag borde vara fruktansvärt strålad vid det här laget. Det är nämligen här nere i källaren som vi har datorn...
Aj då.. I a f så skickade han efter mätare som ska mäta om det finns radon. I tre månader fick den stå i det här rummet och nu har vi skickat den på mätning. Helst ska det ju vara negativt. är det det så ska jag få byta rum till det rum som jag är i nu (alltså datarummet) hoppas, hoppas..

På sportlovet ska i så fall möbler och sånt flyttas. Ett nytt rum vore inte helt fel;) Jag får ju hela källaren för migs jälv i princip med;)



Varning för radioaktiv källare:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0