RegnSnö

idag hade jag tänkt ta en lång härlig promenad på morgonen. Vaknade klockan 9 så morgonpromenad belv det ju inte riktigt i vilket fall. Gick i a f till M för att snacka med honom och hinna träffa honom före han åker:(
Det kommer bli tomt utan honom.. På vägen dit regande det som bara den. Fick sedan skuts tillbaka hemXD Så någon promenad blev det inte direkt. I alla fall ingen lång..
På vägen hem var det hur stora snöflingor som helst!!

Har aldrig sett så stora! Har tyvärr inte tagit någon bild på dem min min morfar gjorde det så förhoppningsvis ska jag lägga in en bild på dessa gigantiska saker någon gång.

Grattis säger jag idag till min bror med:) det är mycket födelsedagar så här dags..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0