Så har en till helg gått då

En till helg har gått. och vad har man gjort?
Inte mycket i alla fall. Hade velat säga: Ja den här helgen har jag gjort varenda läxa som skulle göras, plus att jag stoppat alla krig, plus löst miljöproblemen!

Då hade man känt sig duktig..

Någon mer som har sådana drömmar?

jaja... lite blev det gjort den här helgen i alla fall. Jag och min kära moder har varit hemma själva hela helgen, då pappa och min bror var i Kista.
Det har bl.a resulterat i en shoppingtur. Hade tänkt köpa tyg som jag ville sy något med och dessutom ett par vita nya tygskor ( min elaka mamma slände de förra:( )
Hittade ingenting av det..
Tygaffären var stängd och tygskor fanns inte i en enda av alla de affärer jag kollade i.
Kan det bero på att det fortfarande är Januari?
Är det bara jag som vill ha tunna skor i Januari?! Det fins ju ändå ingen snö ute.


Vill ha:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0