Saknar..

Det händer mycket emotionella saker inom mig nu..
Jag är så förbannat arg för att jag inte får träna. Det känns soma t ajg inte får tillräckligt med motion och snart kommer jag att vara hur tjock som helst. har gått upp några kilon, då jag är van vid att träna annars. Blir så irriterad för jag är inte den som kan äta vad som helst utan att träna och ändå se så där snygg ut.

Jag snarare tränar jättemycket. Äter relativt lite och stannar i vikt. Jag har grymt svårt för att gå ner. Gör det bara när ajg är sjuk och det är ju inte direkt något att sträva efter. Jag blir förbannad när jag inte får göra det som jag är van vid! Jag ska träna så in i helvetes mycket sedan när jag får det!! Då j****r..

Det där var bara en sak som jag är pisst på.
Jag saknar även min M. Han åkte iväg idag.. Han ska göra lumpen och jag kommer sakna honom så j***a mycket!!
Vanligtvis försöke rman dessutom kunna träffas så mycket som möjligt före något sånt här. Tyvärr har det inte gott eftersom jag varit sjuk.. Varför kom körtelfebern?!!

Förhoppningsvis fanns det en mening med att allt det här skulle hända. Jag fick körtelfeber av någon anledning för att jag ska upptäcka andra saker än bara träning och kanske lära mig att uppskatta det goda och vardagliga i livet.

Om det är så så kan jag lätt intyga att det där med att hitta det vardagliga har fungerat.

Men jag saknar fortfarande mitt liv som jag hade för två månader sedan. Eller ett halvår akn vi säga för då var det ju dessutom sommar;)

Jag sak ta tag i detta nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0