Snöööö..

Snö i all ära.. MEN det är kallt. Jag börjar nu förstå varför en del folk kollade lite skumt på mig när jag försökte köpa vita, tunna tygskor. Idag känns det inte längre som vår. På en dag finns det plötsligt 1 dm snö här.

Hur kom den hit!!!?? Det är kallt. Det är blött.

När jag gick till träningen var det i princip snöstorm ute(enligt mig)
Gick och glodde ner i marken som en idiotXD

Och när jag kom fram var jag svart överallt av mascara som runnit. Jag vet jag är patetisk. Dessutom har jag kommit på dagens i-landsproblem: rinnande mascara.

Jag är en sommarmänniska.



Det här kallar jag fin vinter. Fast här blåser det mest.
Ett anant plus med snön är även att det lyser upp fint:) speciellt i mörka skogar som jag tvingas gå genom när jag ska hem..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0