Softa..

Hade tänkt gå och spela volleyboll idag. men all jag sagt det till är emot migXD Jag är ju faktiskt inte riktigt frisk ännu:P Störande.. jaja jag får börja någon annan dag istället. Om ett halvår eller så.

Idag gick jag dessutom till en sångpedagog på skolan för att fråga om sånglektioner men hon var anställd tll de som går estetiska programmet så det var kört för mig.

och på musikskolan vill jag inte gå för det kostar 1200 per år. Varje tillfälle är dessutom typ 20 minuter så då blir det inte alls länge för pengarna. Jag får tralla omkring lite hemma istället.

Efter skolan gick jag till en kompis för att vi skulle ut och gå men som vädret är blev det att vi stannade hemma istället. Det var varmare om man säger så.

Så nu är jag bara hemma och softar:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0