sommar snart?

När kommer sommaren egentligen? ja jag fattar ju att den inte kommer än men snart då?
Vill ha sommar nu! Det är så kallt och jag är så frusen av mig. Had ehelst velat bo under mitt täcke hela dagarna. Där är det varmt och skönt i.a.f. på morgonen. Skulle vilja göra som två tjejer i min klass och åka iväg till Spanien till någon varm ö:)
E var borta förra veckan och såg hur brun ut som helst och K ska iväg den här veckan och kommer antagligen att vara lika brun hon. hmm.. Lite avundsjuk är man allt..

Det blir ju inte direkt bättre av alla erbjudanden från alla affärer som komme rnu heller. Vårnyheter här! Sommarnyheter här!

Vill ha allt. typ.

Någonstans inne i mig  finns det en väldigt utseendefixerad tjej som är hur ytlig som helst. Hon vill ha alla saker hon ser och speciellt snygga kläder. Varför blir hon inte nöjd med det hon har? Hennes förnuft säger att hon har tillräckligt och att man borde tänka på de som knappt har några kläder alls!

Man borde tänka mycket mer på viktiga saker!

Men jag längtar fortfarande till sommaren... helst någon varm strand i typ Thailand. Där har jag aldrig varit emn skulle så gärna avilla åka dit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0