Svart katt= skrock?

En svart katt sprang framför mig idag. Kommer jag få otur nu?

Det finns verkligen en mängd olika skrockuttryck ju! Gå inte under stegen! Du får otur i 7 år om du slår sönder en spegel!

Tänk om något någon gång skulle stämma.

Hoppas det inte är mig som det kommer att drabba.

Jag kommer ihåg ett barnprogram från när jag var liten.Kanske är det någon mer än mig som sett det, det jag tänker på är i a f Doris och Gösta.
Gösta är på väg att gå under en stege. Doris ropar: nej! Du kommer få otur då!
Gösta struntar i det och går ändå under stegen. Givetvis får han otur hela dagen för det.

Hoppas nu inte jag drabbas av otur med. jag tycker att jag har haft tillräckligt med det..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0