Utseende

Jag har nästan aldrig varit nöjd med mitt utseende. Jag har ofta varit mulligare än andra, vilket jag stör mig på, varför akn jag inte få uppleva att var åtminstone liiiite smalare åtminstone en dag?

Såklart är jag för godissugen för det.

Är i övrigt nöjd med mitt utseende. Det är väldigt mycket snack om utseende i vår värld så jag blir helt hjärntvättad av det. Kanske hade man inte tänkt på det på samma sätt om man levt för 2000 år sedan i stället?

De saker som ajg inte är nöjd med är saker som kommer förändras och som jag själv kan påverka på relativt naturliga sätt. Hatar t.ex. mina finnar på ryggen. Troligen kommer de nog gå bort och de går att behandla. Skulle även vilja ha längre hår och det kan faktiskt växa. Sedan hade jag velat ha en mindre putig mage och ja den kan ju kanske bli lite mindre när jag får börja träna sedan igen.

Jag är patetisk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0