All I want is you.

Jag är kass på att uppdatera. Så nu måste jag förklara mig. Börjat jobba är något som jag gjort. Jag började för precis en vecka sedan och ända sedan dess har det gått utför med bloggningen;) Sedan har jag varit bortrest i helgen. Jag åkte till Ö-vik tillsammans med min pojkvän och hans familj för att vara med på ett bröllop. Det var fint. Några bilder blev det dock inte eftersom jag varit så generös så jag delat med mig av kameran till resten av min familj som begett sig till Jämtland för att vandra. Så nu är jag hemma själv. Jag har bakat en massa med. Och lagat mat. Och gjort en väldig massa smycken som nu dessutom har börjat säljas i en affär här i Ulricehamn till låga priser. Om jag är riktigt duktig och har mycket ork så ska jag försöka lägga upp lite av en del smycken här och fråga om någon därute kanske är intresserade av något:)


( Jag )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0