Es regnet.

Måste ju använda sina knappa tyskakunskaper;P Det regnar idag. Troligen kommer det vara dagsregn om man ska tro prognoser. Det blir till att vara inne denna dag. Jag funderar på att göra en hallonpaj. Anledninge till det är att jag har inget att göra. Men hallonbusken svämmar över. Så plocka hallon tror jag att jag ska göra. Det vore gott med en hallonpaj. Paj över huvudtaget är hur gott som helst tycker jag. Eller?

Jag hittade ett bra recept på internet. Det finns bara ett problem. Jag har varken vetemjöl eller socker hemma. Utan det blir det svårt. Jag får fjäska med mamma och be henne åka med mig till ICA för att köpa dessa livsnödvändiga ingredienser.

Kommentarer
Postat av: Alicia

Hej hjärtat!

jag vill bara tacka dig för att du har röstat i Swedish Fashion Blogger Awards, det skulle inte ha varit detsamma utan dig :)



puss!

2008-07-09 @ 15:44:31
URL: http://www.aliciasstil.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0