Human.

Alla människor ser olika ut. beroende lite på var man bor i vissa fall. Jag är född i Sverige. och ser typiskt svensk ut. Man får ju acceptera hur man ser ut och samtidigt sneglar man på andra och kan ibland inte undgå att bli avunsjuk. Om jag hade fått välja hade jag velat ha ett japanskt utseende. Jag hade velat bott i Japan. I någon stor stad. Se ut som en nörd och läsa manga hela dagarna. Jag läste manga hela dagarna när jag var mindre. I Japan är det mode att vara blek. Det had enog passat mig. Allt verkar också så himla mysigt på något sätt där. Härlig klang i språket. Små mysiga ställen där man kan bada i varma källor. Sitta och läsa mangaböcker. I mina drömmar är det i alla fall så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0