Regn och sol om vartannat.

Vädret är sådär.. magiskt. Soligt. Men regnigt. Och moln. Och solen strålar ner mellan molnen på ett vackert sätt. Funderar på att gå en kort promenad. Bara sådär lagom kort så jag somnar gött sedan. Nu när vädret är underbart. Man får passa på. Imrogon ska jag förresten till Borås. Jag ska besöka sommartorsdagenstaden tillsammans med mormor. Hon ville köpa tyg. och jag är inte sen på att följa efter. Jag har sett två fina klänningar på rea med. Ska köpa dem kanske om de passar och finns kvar i storlek och så. I så fall får det bli lite visning.

Fotvården idag var förresten trevlig. Det kittlades lite men jag fick en himlans massa tips, ideer och råd. Det är alltid bra med sånt.

Nu ska jag snart ut tror jag. Men jag fryser så bara. Sitter i min tjocka vindfodrade mysiga tröja här inne. Kallt är det tycker jag. Får pälsa på mig rejält och gå en sväng så jag kanske kan få upp värmen. Det vore bra tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0