God morgon!

Lördag alltså. Ikväll blir det kul. För då blir det fest. Det ser jag fram emot. Fram till dess ska jag springa hade jag tänkt. aa, inte hela dagen men en timme minst i alla fall. Sedan kan man ju alltis fortsätta med lite småpyssel. Typ att sy, fota, göra lite smycken med mera. Det är kul att pyssla;)

Igår såg jag på en bra film. Guldkompassen. Spännande. Jag är rätt seg med att se filmer om man säger så. Jag ser nästan aldrig på film. I alla fall inte ofta. Fast det beror ju på vem man jämför sig med. En gång hittade jag en lista på internet med 200 filmer. Man skulle kryssa i vilka man sett och hademan sett mer än 70 filmer var man en filmnörd. Jag fick fyrtio eller något. Jag skickade den sedan till två vänner som jag vet ser extremt mycket på film. ( enligt mig)
Båda hade sett runt 190 filmer på den listan;) hehe.. Det är skillnad på oss helt enkelt;)


( Jag )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0