God morgon!

Nu har jag vaknat. Seg som jag är. Lunch ska jag äta idag sedan. Hos mormor! Det blir gott och trevligt:)

Några mer planer har jag inte. Japp. Vilket liv man har när det är sommarlov. Får väl ringa och väcka Elin eller någon. Helst skulle jag vilja träna men det värker som satan i min tå. Helt hemskt att ha skor på sig. Sandaler och flipflops går ju bra men lätt och springa i det.. Har man stora skor kan man stoppa bomull vid tårna. Det gjorde jag igår XD hehe.. Jag har ganska breda fötter och därför måste jag ibland köpa för stora skor. De blir då lite långa. Så bomullen fick plats nu. Mycket praktiskt;)

Det är ju så typiskt att man skadar fötterna precis när man har kommit igång ordentligt med träning. Blä.


( Jag )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0