Godmorgon!

Nu är jag på skolan. Sov hos M i natt. Det var varmt. Solen skiner rätt in i rummet. Bastu ungefär. Löpningen gick ju riktigt bra igår. Jag svimmade inte! Men jag ahde druckit några liter vatten före så det hade varit konstigt om jag gjorde det. Tio i nio börjar kören. Sista övningen för i år. Ett år gick fort. Det känns helt annorlunda och otroligt att man snart ska sluta ettan. Hallå! Jag gick ju i femman nyss.. så kan det gå.

När man var mindre tänkte man att man aldrig kunde bli så stor så man började gymnasiet. Det kändes som om man alltid skulle vara liten. Alltid se på Disney Chanel ( händer iofs fortfarande) och leka med ponnyhästar. Och plötsligt har jag till och med GÅTT ett år på gymnaset.

Jag blir förvirrad..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0