Trevlig dag

Nu är jag hemma från skolan. Vi hade våra sista lektione ridag kan man säga. De enda lektionerna vi har kvar består bara av fika och betygsnack nu. Det är ju inte så himla jobbigt. Det känns som om sommarlovet i princip har kommit. Skönt.

Det finns så mycket grejer man vill hitta på. Bara idag till och med. Det är många grejer man VILL göra. Och tyvärr en del grejer som man BORDE göra. Till exempel så borde jag städa och göra den sista labrapporten. Men tar det imorn istället.

Saker jag vill göra är många. Det är kul. Typ sy, fota lite, träna plus lite andra pyssliga saker i största allmänhet. jag ska börja med att äta. Så man överhuvudtaget kan orka göra något.


( jag )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0