Tröööött.

Jag är trött. Som bara den. Har gått promenad med Chrille, Mattias och Elin nyss med. Det var kul. Vi gungade med. På  några gungor i en lekpark. Sedan gick vi omkring i skogen. Jag och Elin åt inte fullt så mogna hjortron. Mattias och Chrille pratade tv-serier. De är filmnarkomaner.. hehe.. Det är inte jag så jag känd emig inte så delaktig i samtalet. Så trött som jag var had ejag nog iofs inte kunnat tillföra så mycket även om jag såg på alla serier som de.

En stor grej händer i Ulricehamn. Det är utförsäljning på godis på ICA! woho! Det är häftiga saker som hände ri den här staden kan jag lova. Jag har dock inte köpt något än.. Eller jo! Jag köpte fyra marshmallows häromdagen. Jag hade bara 1 och femtio. Det räckte precis.. hehe. Gott var det.

Att sitta här vid datorn när man är trött är ett perfekt tidsfördriv tycker jag. Någon som håller med?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0