Happy

Jag menar inte min kanin. Som ju heter happy med om jag inte nu sagt det tidigare. Nej det är till och med så att jag har haft lite tur denna dag:) Ska nämligen blivit uttaagen till den individuella SvenskaCupen-tävlingen. Känns skoj! Har tidigare i år haft en grym otur på grund av att jag varit sjuk i körtelfeber så då har jag inte kunnat tävla något. Som tur var blev jag ändå reserv i uttagningen och en lämnade återbud så då får jag vara med:)

Det funkar så här: Svenska cupen är egentligen en lagtävling och i den är det de fyra bästa i varje årskull som bli uttagna från varje landskap. I Svenska cupen är det i år de som fyller 97-91 som får vara med. Så det blir alltså mitt sista år i år, eftersom jag är 91:a. Från vår klubb är det sammanlagt 6 stycken som var med. Det ska bli kul att få åka med dit och både coacha alla de yngre och samtidigt få chans att spela själv. En snygg lagtröja som det då står 'Västergötland' på får jag dessutom;) Trevligt, Trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0