Långpromenad och chips

Idag har varit en alldeles jättego dag. Känns som en sån dag då allt är underbart. Kan inte ens komma på varför för att det är ju egentligen inte ens något speciellt som hänt. Bara go dag liksom, så måste man väl få känna vissa dagar?

En annan kul grej hände igår! Jag och två andra från klassen åkte igår till ''En Toppen Dag'' på högskolan i Borås. Allt möjligt kunde man göra där. Det var workshops, tävlingar, en föreläsning, mat m.m. Himla trevligt i alla fall. På anmälan stod det dessutom så här: Av de 50 första som anmäler sig lottar vi ut den nya iPodnanon. Vi hade själv föranmält oss och vi hoppades att vi skulle vara bland de femtio första för att få den chansen och sen när vi väl satt där vi utlottningen så vann en av oss tre den där iPoden! Inte jag men Karolina vann den :)! Askul ju! Hur ofta är blir det så? haha det var kul! Jag var inte så bitter över att jag inte vann för jag hade fått en när jag fyllde år;) Hade jag inte själv haft en redan så hade jag antagligen varit avundsjuk som bara den XD haha!

Nu ikväll har jag i alla fall gått långpromenad, pratat med massa vänner i telefon och ätit chips. Trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0