Stolt vän

Jag är en stolt vän. över en annan vän. Hon är så duktig! Och grym! Hon kan skriva och beröra en som bara den:)
 I måndags fick hon ett debattinlägg publicerat i GP. Alltså inget vanligt inlägg utan att hon vann en tävling så den fick vara med under rubriken Ung Debatt. I GP i måndags var alltså den artikeln publicerad. Det var coolt. Jag tror man kan läsa den på GP;s hemsida också. Om man klickar vidare på Ung debatt eller något sånt. Själv har jag inte läst den på hemsidan för jag läste den i tidningen istället. Min morfar kom upp till oss och typ: Du! Är inte det här din kompis Agnes som är med på förstasidan? haha! Han är rolig.
Coolt är det tycker jag i alla fall:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0