4 timmar

underligt egentligen. Det är inte ofta jag vaknar vid tjugo över 6. Men det gjorde jag idag. har alltså varit vaken 4 timmar redan. vad har jag lyckats göra på den tiden kan ma ju fråga sig. Bland annat försökte jag få igång ett programmaeringsprogram. Gick inge bra. Jag fattade inte. Manualen var på norska med så den orkade jag inte läsa. Får ta tag i det någon annan gång.. gick ut och gick gjorde jag med. Har dock så fruktansvärt on i mitt vänstra ben. Blää..

Ska snart gå till skolan. börjar elva. en lektion. Sen lunch. Längtar gör jag för jag är hungrig.

Någonting som är härligt med denna dag, och hela veckan för den delen, är att vädret är vackert. Det är fint. Jag gillar när vädret är bra.


( jag )

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel & ByråBekymmer

hoppas du får en jättefin onsdag! kram!

2008-05-21 @ 13:00:41
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0