Äcklig torsdag

imorgon är en hemsk dag. För en gångs skull har vi lite press på oss. förra veckan trodde man att svenskan skulle bli det sista som skulle lämnas in. Men nej. En kemilabrapport med. Och vi har inte ens laborerat än.. Det känns ju bra. inte.

Det är svårt och jobbigt och jag vill bara gå i våride i typ två veckor till sommarlovet kommer. jag vill inte gå i skolan och göra massa jobbiga saker som det ändå inte känns man kommer ha användning för. I alla fall så känns kemi lite smått onödigt just nu.. blä. Jag längtar till morgondagen är slut. Då ska jag träffa några fina vänner. Då blir jag alltid på bra humör. Fredagen ser jag också fram emot. Jag ska hitta på massor med roliga saker. För vi är nästan lediga. Nästan.

helgen blir bra att se fram emot med. Det ska vara ca 30 grader här då. Najs.


( Jag )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0