Back in town

Så var man hemma igen. Ja, det är sant jag har varit borta igen;)

I torsdags eftermiddag åkte jag och familjen till Varberg. Det ver trevligt! Det var inte till för att vara en resa med sol och bad och sånt ( kallt i så fall) utan det var en badmintontävling där:)

Älskar badminton! men det borde ju ha framgått vid det här laget. Kul var det i alla fall. Det var spel på både fredag och lördag och lite annat än badminton hanns faktiskt med också. Lite minigolf bland annat;) Och shopping!

Nu är jag i alla fall hemma och denna dag består av att jag ska öva massor med skolkören och därefter gå ner till sjön och fiskestugan för att där joina badmintonavslutningen. Det brukar vara trevligt! Korvgrillning, tipspromenad, prisutdelningar..

Det känns i vilket fall skönt att vara hemma igen även om Varberg i och för sig är en underbar stad.

image30
( Jag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0