Chokladbollar

Idag var en trevlig dag för mig. Har hunnit med en hel massa saker. Jag vaknade först ( såklart) , gick upp, sprang lite i skogen, läste lite i tyskaboken med plus lite annat. Chokladbollar gjorde jag också. men vi had einte så mycket ingredienser hemma. Då gjorde jag små bollar. Som puttekulor ungefär. De blev tio stycken. Det hade blivit fler om jag inte ätit upp lite av smeten före jag började rulla. Gott var det.

Sedan har jag vandrat omkring i skogen och sett på film med mina underbara vänner med. Hur trevligt och kul som helst. Jag önskar att fler dagar var som denna dag. Det är inte varje dag man åker upp i en slalombacke, tittar på en gudomlig utsikt, bygger gubbar av kottar, kastar kottar, hoppar på en brygga, hoppar i badkar som man hittar vid väggrenen.. med mera, med mera. och framförallt gör man inte ofta alla de grejerna med några av sina bästa vänner.

Sammanfattningsvis: Jag har haft en underbar dag idag. Äntligen. Jag känner mig lycklig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0