Dessa dagar

Bara för att det är fint väder och man är tvungen att vara inne så känns det som om tiden bara rinner iväg och man hinner icke göra någonting. Har varit i skolan, pluggat och städat idag så mycket ute har jag inte varit :( Och vädret som är så fint! jaja.. Det skulle visst bli hur varmt som helst i helgen och då har jag inte någonting planerat. Mohahaha! För första gången på länge med andra ord..

Tänk vad tiden går fort egentligen. Jag hinner inte med. Om en månad är det sommarlov. Hur gick det till? Jag började ju nyss. Jag får panik. Jag har inga framtidsplaner. Och det känns som om det kan vara bra att ha någon. Någon som känner som mig?

Jag vill veta NÅGOT. Eller jag vet massor med grejer jag vill göra men bara nöjessaker så då behöver man ett visst sparkapital för det mesta. Alltså behöver jag ett jobb först. Vilket kan bli svårt att få eftersom jag går ett studieförberedande program. Alltså inga stora garantier till jobb direkt efter gymnasiet alltså.

Den som lever får se.. Det ordnar sig nog.


( Jag )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0