Goddagens!

Hej! Godmorgon kan man inte riktigt säga så ja.. Goddag blir det bara. Slutade skolan vid halv tre idag vilket var ganska bra för nu har jag hunnit hem, ätit massa onyttigt och även hunnit skriva på min fördjupningsuppgift som ska lämnas in på torsdag. Ska fortsätta med den snart. Men det är tråkigt att skriva för länge. Jag fastnar ibland. Kommer inte på vad jag ska göra härnäst och allt bara rör ihop sig så jag blir tokig. Till klockan 7 är det bra om jag är klar för idag i alla fall. då ska jag övningsköra.

Sedan händer ju lite roliga saker idag med. M kommer hit klockan åtta:) trevligt!

Just nu längtar jag bara till torsdag. Torsdag betyder klar-med-alla-religionsgrejer-och-nu-behöver-jag-inte-plugga-mer.

Jag ska fira den dagen med att åka till Borås och förhoppningsvis hitta en fin klänning som jag behöver ha till ett bröllop i sommar. Jag beöver en fin klänning som passar till ett sommarbröllop just nu.

Hur har resten av folket haft det idag då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0