godmorgon!

Ny dag. Nya möjligheter. eller är det inte så man brukar säga?

Idag mår jag bra. Fick en konstig attack igår. Igen. Menmen jag är väl sådan. Synd om alla kompisar runt omkring som tror att jag håller på och dö och blir uppskrämda när det är jag som bara är lite knäpp. De är i alla fall snälla och stöttande:) Vi såg på film igår. God morning Vietnam hette den. Grymt bra! med Robin williams. han äger!! Vill gärna se mer filmer med honom. Han, Morgan Freeman och Tom Hanks är enligt mig de bästa skådespelarna. Filmerna med dem är så bra!

Nu ska jag snart skriva lite svenska. ett referat. Tema Döden. Mörkt låter det. Sedan blir det en tur rill The fashion Market i Borås! Längtar!

Ha en bra dag!

ps. Solen skiner fortfarande;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0