Godmorgon!

Söndag idag. Igår var en skoj dag med massor med roliga grejer att göra:) Bland annat så var jag, tillsamman med några kompisar, och besökte The fashion Market i Borås. Det var kul! Det blev ju lite shopping då såklart.
Ett linne och en klänning, båda från Rules by mary. Fyndpris! Båda för 250 .- Great..
Ett armband blev det med. 30 spänn. Trevligt alltså.

Åt gjorde vi med. på wok away i Borås. Det är hur gott som helst. Det vet dom som varit där. Sen åkte vi runt och hittade på massa busiga saker.

Nu på morgonen har jag mest sovit. Och gjort lite svenska. Vid etttiden ska jag ut och springa. Det behövs. är rastlös och känner mig slö och lat så behöver det. Kul är det med dessutom!

hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0