Godnattis

Nu är det hög tid att sova. imorgon har jag planer ska ni veta. Jag ska dra till en nyöppnad affär. Nämligen Netto! billgt.. mohaha! Det är såna stora event som sker i Ulricehamn ska ni veta. hehe.. Om planerna går som de ska kommer de bli en del andra shoppinggrejer med. Typ en ny kamera. Jaaaa! Älskade den jag provade igår. Ska ge tillbaka den till henne jag lånade den av. Men förhoppningsvis ska en ny inköpas med. Päronen är skyldiga mig 1.5 lakan.. Och det är vad den kostar..


( Jag )

Alla vägar går mot Borås. Det är väl så man säger?

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel & ByråBekymmer

ja jag bor i tidaholm.

2008-05-29 @ 22:49:31
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0