Hej igen!

Nu ska jag försöka lägga alla funderingar på hyllan en liten stund och försöka leva i nuet. Idag är en trevlig dag för mig. resten av min klass ska göra nationellt prov i matte B men eftersom jag gjort det redan kan jag lugnt vara här hemma ett tag. Min första lektion ha rjag klockan tio över ett och det är ju ett kvar fram till dess.

Min tid ska jag frdriva genom att sitta på en trappa ute i solen samtidigt som jag läser min kemibok. Så bara att slappa blir det inte heller. Imorgon är det prov. Jag gillar inte tanken på det. Men sånt är livet. man får acceptera det. jag har ju själv valt program. Jag får ta konsekvenser. logiskt.

Nu ska jag ut i solen! Det känns nästan som sommar därute. Det är inte ofta man kan gå runt i shorts och t-shirt i början på maj. jag hoppas innerligt att vädret håller i sig. I helgen sa det vara fint igen i alla fall. Om skvallret stämmer så ska temperaturen vara uppemot 25 grader. me like.. ;)


( Jag )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0