Helg typ

Nu är alltså fredagen här vilket i princip betyder att helgen är här. Det känns som om det är helgen jag går runt och väntar på hela veckan. jag känner ett sådant behov hela tiden av att vara ledig, fri och kunna göra precis ( nästan ) vad jag vill. I helgen blir det många roliga saker att hitta på. Till exempel så ska jag och fyra vänne råka till både Göteborg och helst till Visingsö en dag med. trevligt, trevligt. Det är så lugnt och avslappnande att umgås med dem man verkligen trivs med. Det försöker jag tänka på. En helg med vänner blir alltså så väldigt perfekt.

Till Borås ska jag åka snart med. har precis ätit upp maten jag lagade ( sojakorv o makaroner) så nu är jag pigg och glad. Ramlösa drack jag nu. Så den är slut. Snart åker jag så jag sedan kan glassa runt i solen med min nya väska runt mig. Najs.

Det är så varmt och skönt. Jag gillar värme.


( Jag )

En liten pion. Jag bjuder på det extra krypet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0