Ja...

Jag gick till skolan. Och givetvis: Samhällen är inställd. Inga lektioner för mig idag alltså. Så kan det vara..

Rätt gött iofs men det känns som att när man väl är i skolan så kan man lika väl lära sig någonting. Nu gick jag bara dit och slutade. Och åt lunch med. Den var i alla fall god! ;)

Därefter begav sig jag och Elin hem till mig för att städa huset. Vår förhoppning är att vi en dag ska vara rika på grund av all städning. En dröm är det. Någon gång i framtiden vill vi resa ut i världen och upptäcka massa grejer. förhoppningsvis.


( Jag )

Snart ska jag gå till träningen med. Den börjar halv fem. Först uppvärmning i form av löpning och därefter blir det två timmar på banan med badmintonspel. Skoj!

Ha en bra eftermiddag alla där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0