klant. Ja!

Okej. Nu är jag lite gladare. har nu gjort två sidor på den dumma religionsuppgiften som ska lämnas in. Någonting som bloggandet har hjälpt mig med är att jag blivit mycket snabbare på att använda ett tangentbord när jag skriver så därför gick det hyfsat fort ändå att fixa till två sidor till fördjupningen. jag skriver förresten om kastsystemet. Riktigt intressant måste jag säga. Och hemskt på samma gång.

Det jag skulle säga från början att innan gjorde jag en knäpp grej. Jag skulle ringa till M. ( inget konstigt med det) Jag slår numret till hans mobil från vår hemtelefon. Plötsligt ringer min egen mobiltelefon och i displayen står det HEM. Jag tänker: Vem fan är så sum så den ringer hemifrån till min mobil när jag är hemma. jag fick nästan lust att skratta åt pappa och olle. Ingen svarar föresten när jag själv ska ringa till M och det är ju inte så konstigt för det jag hade gjort var att jag slått mitt eget nummer. Det knäppaste var ändå att jag inte reagerade på det förrän ett tag efteråt..

Jag är bra blond ibland. Och det lär inte bli bättre efter denna soliga sommar. Hoppas vädret blir bra i sommar. Det vore så gött om det blev det.


( jag )

Jag är trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0