Solen

Att sitta i solen är ju så himla gött. MEN det finns en del nackdelar. Om man har jobbigt för mycket svenska pigment i huden ( som jag) så bränner man ju sig. Just nu har mina armar antagit en svagt rosa nyans. hett.. menmen. Det händer ju positiva saker när solen kommer fram med. ( Just nu är jag sjukt trött så ska bara nämna ytliga saker)

Mitt hår blir ljust och solblekt. Trevligt. Ser fräscht ut helt enkelt. Fräknar får jag med. Lite gulligt på något sätt tycker jag ;)

Och sen kan jag bli brun. Men det tar bara ett tag.

Hoppas alla ni andra har det trevligt i solen med :) Om ni har sol? Jag är lite inåtstängd kanske. Det kanske bara är Ulricehamn som har sjuk sommarvärme? Men det vore knäppt.

Ha det fint!


( Jag )

vitsippor är vackra små saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0