Studenten på fredag

På fredag är det dags för studenterna att säga hejdå. Alla som inte atr studenten är lediga. Jag borde varit ledig. men icke. Jag är med i kören så då ska vi sjunga på avslutningen. Kan i och för sig bli kul. Tänkte ha detta på mig.. Det inhandlades samma dag som ''bröllopsklänningen''.


( Jag )

Både den gula skjortan och den grå kjolen köptes på vero Moda. Ska ha ett vitt linne under kjortan och lite silvriga smycken till allt med. Mammas vita ballerinaskor tänkte jag med sno.. kanske en rosett i håret med? Det hade varit gulligt.
Får se vad jag hittar på. Rosor ska jag köpa med. Till dem man känner som ska ta studenten då alltså.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0