The way to heaven?

Hur tar man sig mot himlen?
Det är frågan.
Så blått så blått, ibland moln. Jag undrar lite om det här med religioner. Det finns ett antal om man säger så. Finns det något rätt eller fel? Efter döden? Jag undrar. Kanske behöver man inte ha allt klart för sig. Lite måste ju få förbli hemligt. Som vårt samhälle ser ut idag så märker man att människan varit nyfiken av sig. Den har velat upptäcka allt på en gång. Att bli berömd. Eller helt enkelt få svar på sina funderingar. Det kommer nog vara miljontals år innan människan kommer på en gemensam lösning till vad som händer efter döden. Om det ens finns något svar då. Antagligen har solen slocknat i förtid eller så har människan förstörts av sina egna handlingar. Eller så har man flyttat till Mars. Vem vet?

Mycket frågor har jag. Få svar dock.


( Jag )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0