Träning: vecka 21

Så har man sprungit lite till idag då. förmodligen kommer jag inte träna mer den här veckan eftersom den i princip är slut så det är väl lika bra att göra veckans träningsschema nu;

Måndag: Löpning 80 min, Badminton 120 min
Tisdag: Löpning 120 min
Onsdag: Badminton 120 min
Torsdag: Löpning 70 min
Fredag: Promenad 120 min
Lördag: -----
Söndag: löpning 120 min

Det känns att jag börja rbli frisk nu. tidigare låg jag sjuk i körelfeber men det känns inte av alls längre. Det är jätteskönt att kunna träna utan att känna sig extremt trött och dålig. Hoppas det fortsätter kännas bra.

Nästa vecka och eventuellt den därefter kan jag träna badminton men sedan kommer inte hallen kunna hyras ut så då blir det bara till att springa. styrketräning hatar jag. tycker det är så fruktansvärt tråkigt så då struntar jag hellre det.

Skulle ju kunna använda någon av mammas träningsvideor från Viktväktarna med ;) hehe.. jaja man får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0